Nie wiesz jakie działania podjąć?

Lepiej stworzyć kampanię bilbordową, zainwestować w reklamę Google ADS, a może zainwestować w stronę www?

„Spośród wielu planów, jeden może się powieść, a pozostałe nie. Może też powieść się kilka planów, a ten jeden (na który się postawiło) może zawieść. Z pewnością ten, kto w ogóle nie robi kalkulacji, zaprzepaszcza szansę zwycięstwa. Z tego powodu, zawsze dokładnie analizuję sytuację, aby warunki konfrontacji były zupełnie jasne."
- Sun Tzu, Sztuka Wojny

Jeżeli Twój budżet ma jakieś ramy i nie masz pojęcia jakie działania powinienieś zrobić, to nie jesteś sam - dużo przedsiębiorców ma ten problem.

Inne działania należy zastosować przy piekarni, a inne przy sprzedaży kursów w internecie.

Mam dla Ciebie dobrą wiadomość, przygotuję Ci całą stratęgię wraz z lejkiem sprzedażowym, jak i elementami które sprawią, że się wyróżnisz na tle konkurecji.